Kursus i digital annoncering og tracking

Lær alt hvad du bør vide om digital markedsføring
og få praktisk erfaring med opsætning af tracking og integratoner imellem platforme

Arbejder du med markedsføring og vil du gerne være bedre rustet til at arbejde med de digitale værktøjer og optimere din digitale performance? 

Det kan vi hjælpe dig med.

Chaotic Media har mange års erfaring i at rådgive og oplære virksomheder i planlægning af digitale marketingaktiviteter, så effektiviteten sikres.

Med dette kursus i de digitale marketingværktøjer bliver du introduceret i at implementere tracking på tværs af annonceplatforme. Du lærer at målrette din annoncering på Facebook og Google Ads, opsætte og optimere din e-mailsmarkedsføring, søgemaskineoptimere din hjemmeside og måle effekten af dine digitale aktiviteter med Google Data Studio, Google Analytics og Facebook Analytics.

Du vil efter kurset være i stand til at navigere i mere komplekse annonceopsætninger og kende til mulighederne (og begrænsninger) ved at benytte tracking på tværs af platforme.

Digital annoncering og tracking

Få praktisk erfaring med de digitale værktøjer og sammensæt en effektiv markedsføringsplan på tværs af kanaler.

Kurset for deltagere på niveau 2-3. Begrænset praktisk erfaring med digitale annonceplatforme og analyseprogrammer.

Se også vores kursus for deltagere på niveau 1. 

Vil du høre mere? Ring 40 92 96 44

Vores kursus- og workshop kunder

Det får du med

✔ Digital strategi på tværs af platforme

Lær hvordan du udarbejder en markedsføringsplan på tværs af platforme som Facebook, Linkedin, Instagram og Youtube.

✔ Forstå Facebook Business Manager og Google Ads

Lær hvordan du igangsætter og optimerer dine annoncer hos Facebook og Google.

Få succes med e-mail markedsføring

Lær at bruge e-mail markedsføring til at fastholde dine eksisterende kunder og motivere nye.

✔ Dine digitale målgrupper

Forstå din målgruppes digitale kendetegn, adfærd, relevans og placering i kunderejsen

✔ Optimér din SEO og linkbuilding

Få god forståelse for hvordan du kan søgemaskineoptimere din virksomhedsside, så dine kunder nemmere finder dig og bliv introduceret til linkbuilding.

✔ Søgeordsanalyse

Lær at lave en søgeordsanalyse, så du prioriterer de rigtige søgeord i din markedsføring.

✔ Afrapportering

Lær at analysere dine digitale indsatser og få gode råd til at afrapportere og måle effekten med Google Analytics

✔ Plug and play skabelon

Få en udførlig skabelon til at lave din egen digitale markedsføringsplan fremover

Optimer dine samarbejder

Få mere ud af samarbejdet med digitale specialister og bureauer

                                            

 

Forstå de digitale værktøjer
og få mere ud af din markedsføring

 

 

 

 

Bruttolønsordning
Arbejdsgiver kan betale kurset ved at modregne prisen i din bruttoløn, da kurset kan høre under personalegoder. Derved sparer du skatten, og det er gratis for din arbejdsgiver. Læs mere her.

Underviser på kurset er Mads Rokkedahl. Mads er cand. it fra IT universitetet og har mere end 10 års erfaring med rådgivning og implementering af digital performancearkitektur og markedsføring for private og offentlige virksomheder. Mads er indehaver af Chaotic Media og har tidligere arbejdet som strategisk rådgiver hos bl.a. Artefact

Læs mere om ChaoticMedia