Sociale medier

Mange virksomheder bruger de sociale medier, fordi det er noget man skal, og fordi deres konkurrenter gør det.

 

Effekten af din virksomheds tilstedeværelse på eksempelvis Facebook er dog minimal, hvis du ikke anvender de mange muligheder, disse medier giver dig.

Information som redskab

Brugerne på Facebook oplyser i dag utroligt meget information via deres online tilstedeværelse. Det er bl.a. interesser, alder, køn, likes, jobstilling, geografisk placering, sindstilstand etc . Disse informationer er alle redskaber, som kan anvendes til at skabe tættere relationer, lytte til- og engagere dine brugere. En tættere dialog med dine kunder styrker din forretning.

Kend dine kunder

I stedet for at bruge store dele af budgettet på at massekommunikere dine budskaber, har de sociale medier givet dig mulighed for at få en dybere indsigt i kundernes ønsker og interesser. Hvis du anvender alle disse data korrekt, er det muligt at skabe en særdeles intelligent markedsføring og profilering af din virksomhed.

Synergi mellem platforme

ChaoticMedia opfatter ikke de sociale medier som isolerede kanaler, men skaber i stedet synergi mellem alle platforme på tværs af det digitale landskab. Sociale medier alene er ikke Alpha Omega, men en brik i det større puslespil.

Vi er specialister i at monitorere og analysere brugerne på sociale medier. Vi udnytter disse data til at lave intelligent digital markedsføring og profilering af din virksomhed, som skaber målbare resultater på bundlinjen.

KUNDER

17

LANDE

9

ANNONCER

14.746

KOPPER KAFFE

947